úterý 8. prosince 2015

Jak to vypadalo v Drážďanech?

Ono to podle nadpisu vypadá, že jsem byla na cestách, že? Kdepak, já jsem zápecník a lenoch a cestuju tak leda do nejbližších dvou měst a pak zase honem domů do tepla.

Poslední dobou sleduju další letošní hit ve vánočním zdobení a to papírové domečky na oknech.
  Něco podobného jsem viděla už loni v jedné výloze a protože jsem už dřív propadla domečkové mánii, hned jsem si je pořídila. Ale lepit na okno? To teda ani náhodou!  Řadu domečků jsem pozohýbala, aby mohly stát na parapetu bez opory a za ně jsem rozestavěla svíčky. (samozřejmě v hlubokých skleničkách, protože kdyby zaúřadoval průvan,špatně by to dopadlo)
   Pak jsem se v pološeru kochala pohledem, jak se za okýnky domečků míhají světýlka a jen jsem vrněla spokojeností.



A potom přišel můj milý a celé aranžmá ohodnotil větou: "To vypadá, jako když hořely Drážďany!"





Domečky jsem koupila v dvojím vydání, tak mi jedna řada doteď leží ladem.
  Když se tak dívám na počet svých příspěvků na blogu- tak tohle je přesně stý v pořadí (když se připočítají ty dva, co mám rozepsané).
 A tak bych u této kulaté příležitosti chtěla jedné z vás udělala radost.

Napište mi do konce týdne, jestli by se vám  líbilo mít  doma taky hořící Drážďany a já pak vylosuju případnou zájemkyni. (teda aspoň zatím mi  žádný pán nenapsal, že můj blog čte, tak proto používám jen ženský rod)

P.S. I když poštovné k našim sousedům pod Tatrami je kapku vyšší, nenechte se odradit tím, že už pár let jsme "inostranci".  :-)



4 komentáře:

  1. Marci,náhodou ty domečky jsou super!!vloni jsem viděla podobné v papírnictví,na 2.den už je neměli.a nezbyl čas si je vyrobit...
    Přeju pěkný večer!!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je viděla loni v Olomouci za výlohou, ale obchod byl už zavřený. Myslela jsem, že budou mít to samé v Prostějově, ale ani náhodou. Při další cestě do Olomouce jsem do toho obchodu už nestihla dojít, takže jsem se bála, že do příště už bude vyprodáno. Naštěstí nebylo.

      Vymazat
  2. Krásné domečky, sama jsem si koupila papír, fixy a že si je nakreslím, vystřihnu a dám do okna, cha skutek - utek a v Pv, je opravdu nemají, ani neměli. Zdraví Vás Maryša též z Hané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zdravím Maryšu z Hané.
      Znám velice dobře velké předvánoční plány...Taky jich každý rok mám až až. A výsledek většinou NULA Ono to bude tím, že jsou tak krátké dny...
      V Olomouci v Ostružnické ulici jsou hned dva obchody s obrovským výběrem všeho možného k domácímu tvoření.

      Vymazat