středa 18. února 2015

Zázrak??? (aneb- díky pane Cabicar!)

Určitě ano, to musí být zázrak!
Něco takového bych nikdy v životě nečekala!
Moje nejmladší díťátko, chlapeček -vejškrabeček (aktuálně skoro o hlavu vyšší než já), téměř sedmnáctiletý vyčouhlý Vašek , král všech flegmatiků a majitel sbírky všemožných dys.... (dyslektik,dysortografik...) se rozhodl, že si KOUPÍ KNIHU!!!!!
 Což značí: 1. vydělat si peníze
                   2. neutratit je za cigarety (samozřejmě stále ještě nevím, že už kouří)
                   3. knihu sehnat
                   4. a předpokládá se, že ji bude i číst!!!
Zrovna Vašek, který kolikrát nedočte ani slovo,protože se mu nechce!
Úžasné! To je opravdu zázrak!
 Jak k tomu došlo? Náhodou jsem nedávno narazila na odkaz na neskutečně vtipný článek na FB. Poté jsem si našla autora, přečetla jeho příspěvků víc- a byla jsem ztracená. Několik jsem jich rodině nahlas přečetla, dusila jsem se přitom se smíchy, chrochtala a utírala do rukávu slzy. A synek se chytil. Napřed si stáhnul do svého chytrého telefonu pár ukázek, které si -věřte-nevěřte i přečetl a nakonec mě šokoval prohlášením, že si chce koupit knihu!
 Proto- děkuji Vám, pane Cabicar! Máte můj obdiv.

https://www.facebook.com/mmcabicar?fref=ts

2 komentáře:

  1. Marcelko, hned se jdu juknout na tu knížku..že bych i já svého syna dokopala ke čtení? Je mu už 27:o))..ale kdysi přečetl všechny Harry Pottery:o)), a měl taky všechna dys:o))..hezký den..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Knížek je víc a už s jejich vydáním je spojené spousta neuvěřitelných historek. Určitě si taky nějakou koupím. Nu-podívej se sama... :-)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1000741576608545&set=a.1050318608317508.1073741833.100000181371803&type=1&theater

    OdpovědětVymazat