neděle 15. února 2015

Kdy teče ve dřezu růžová voda? No přece na Valentýna!!!

Můj milý zuřivě bojkotuje všechny tzv "podělané americké svátky". Já víceméně taky, ale třeba Valentýna (ve Švédsku nazývaný svátek všech srdcí) bych klidně vzala na milost.Ale je to marné. Květin se nedočkám, protože u nás není květinářství, když požádám o koupení lahve vína k romantickému posezení- je domů přinesena láhev zcela neromantického rumu...
 Letošní 14. únor byl vybrán jako nejvhodnější den na opravu dřezové baterie. Vytahala jsem  veškerou úklidovou chemii zpod dřezu, vymetla pavouky a ostatní nepatřičné záležitosti, můj milý odšrouboval sifon a  ponořil se do půl těla do skříňky. Napřed byl slyšet nářek, že je to zarezlý, že odpad smrdí...a pak se vysoukal ven a zeptal se, proč na něj sakra kape voda?
 Rychle jsem zatlačila "špunt"a ujistila ho, že už bude sucho... Zasunul trup opět pod dřez a za chvíli dotaz-"Proč na mě FURT kape ta voda? Jak je to možný?"
" Počkej, podívám se." No jo, před chvíli jsem si krájela jablko a do odpadu spadla stopka-která bránila těsnému dosednutí zátky. "Už je to v pořádku, můžeš pokračovat!"
 Můj milý si otřel obličej papírovou utěrkou a vyděsil se. "A proč je ta voda růžová???!!!"
Koukla jsem na dřez a ejhle-ona se tam na odkapávači  pomalu rozpouštěla zmražená vepřová panenka, nachystaná na slavnostní oběd a tenkým pramínkem od ní tekla narůžovělá voda do dřezu.
" Proč? No-protože je dneska svatýho Valentýna!" :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat