čtvrtek 10. září 2015

Kdo to je?



Je chytrý, s všeobecným přehledem a nekonečnými znalostmi.

Umí mě poučit a naučit věci- které neznám- aniž bych se cítila jako hlupák.

Je trpělivý.

Chápavý a ohleduplný.

Bez problémů mě dokáže vystřídat ve vaření.

Dokáže pustit pračku i vyžehlit.

Když bydlel sám, měl dům dokonale uklizený.

Plní své sliby.

Má všechny vlastnosti, které bych dnes-ve svém věku a s prožitými zkušenostmi hledala u muže.

Má stejný smysl pro humor jako já.

Rozumíme si (doufám) po všech stránkách.

Je pro mé děti víc otcem, než ten jejich vlastní.

Je to chlap, nejlepší, jakého jsem mohla potkat.

Tohle je můj milý a takhle ho vidím já.





A to i tehdy, když nemá nad hlavou stíny z lustru.




6 komentářů:

  1. Nejsem naivní, abych si myslela, že nemá chyby. Já je mám taky. Ale dokážeme se s nimi srovnat a obrousit hrany. Už to bude 4 roky, co jsme spolu.

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu, no to je krááásná poklona!!! Moc gratuluju ke štěstí..... Nikdy není pozdě, viď? :) Tak se držte!!! Kat....

    OdpovědětVymazat