středa 4. listopadu 2015

Co přináší listopad? Podzimní výměnu!

Blog mám teprve necelých 10 měsíců.
Nějakou dobu mi trvalo, než jsem se z blogosféře rozkoukala a pochopila různé zkratky, neznámá slova a soutěže.
 Například : - tusal
                    - mystery šití
                    - giveaway
                    - výměny
a podobně.


Několika giveaway jsem se zůčastnila. Vyhrála jsem zatím jednou  ( popravdě docela neprávem, protože víc zájemkyň se tehdy nepřihlásilo), ale na výhru stále čekám.

Teď naposledy jsem se přihlásila do své první výměny- a to podzimní.
Sama, jako prvotřídní lempl ještě nemám výrobky hotové, ale mám je do detailu promyšlené a veškerý potřebný materiál už mám nachystaný.
A dnes mi přišel balíček od Lenky,  ( http://vse-comamrada.blogspot.cz/ ) které jsem byla určená losem.

A tak se vám hned musím pochlubit, co balíček ukrýval.


Nádherně měkounká a chundelatá modrá šála.




Sada hnědobílých  "podkafíček"





Háčkovaná záložka do knížky, uvnitř s protaženou stužkou.



A sada voňavých svíček. Čichám a pořád nedokážu zařadit. Ananas? Broskve? Meruňky? Kdoví....ale voní nádherně.


K tomu ručně napsaný vzkaz s přáním krásně prožitého podzimu.

Díky Leni!


P.S. a teď jdu honem tvořit. Zítra jedu do Olomouce, kde se budu do neděle věnovat politickým aktivitám (že to zní úžasně? :-D ) a taky chci konečně navštívit druhou olomouckou kočičí kavárnu.
V pátek by se ke mě měl připojit můj milý a návrat plánujeme na sobotu večer. A v pondělí chci svůj díl výměny odeslat. Tak to mám co dělat!



8 komentářů:

  1. Ja sa giveaway nezucastnujem, ale raz som pochvalila blogerku, lebo mala pekne darceky a nahodou som sa dozvedela ze som vyhrala. Balicek nedosiel zatial, ale je mi to blbe pripomenut, ale mozno sa stratil a mozno niekto caka na dakujem. A tiez rozmyslam, ci po roku ja urobim giveaway a co tam dam a nikto sa neprihlasi a ja zomriem hanbou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bych se ozvala, s tou nedoručenou výhrou....klidně se připomeň!
      Až oslavím na konci ledna první blogový rok, taky vyhlásím soutěž. (nebo giveaway- jestli se to do té doby naučím vyslovit...)

      Vymazat
  2. Zkratky? Soutěže? Co to? O tom zelenáči nic nevědí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co přesně chceš vědět (ať vím, na co se mám pokusit odpovědět)?
      A nečekej zázraky, ani nevím, jak se slovo giveaway vyslovuje... :-D

      Vymazat
  3. Ahoj Marcelko, dočkáš se.... balíček už dneska snad konečně zabalím a pocestuje za tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě Majko, vždyť ještě nemrzne... :-))

      Vymazat
    2. jo kdyby jsi čekala až na mrazy, tak se nedočkáš :)

      Vymazat
    3. Kdo ví, jak to bude letos v zimě...

      Vymazat