pátek 19. června 2015

Která fialová je ta NEJ?

Docela mě překvapilo, že nejenom módní návrháři a výrobci barev nám říkají, která barva je tento rok absolutně in, ale že se barevná móda řeší i u květů.  Dozvěděla jsem se, že letos je u květin nejmódnější barva fialová.
 Rozhlídla jsem se tedy kolem sebe a sama žasnu,kolik fialové je kolem mě.




Fialové kaly v kytici- naprosto úžasná záležitost. Samotné květy- už v jiném seskupení vydržely tři týdny!





                                Hortenzie- původně spíš modré- mi po usušení zfialověly.




Orchideje už podezírám, že jsou snad plastové, protože jsou jejich fialový půvab je naprosto neměnný od chvíle, co jsem je dostala. Což je právě pět týdnů!




                                                           Fialové jsou i hvozdíky



                                                                   
                                                                      i surfínie



          To, co by mělo být ze všeho nejvíc fialové- čili levandule-tak zatím se ještě nevybarvilo...



             Ale co vám budu povídat, pro mě je nejkrásnější tahle levandulová holčička.
                                                                          Julinka.






Žádné komentáře:

Okomentovat