čtvrtek 9. března 2017

Byl nějaký dárek k MDŽ?




U nás ano!

Můj milý mi hned po návratu z práce hlásil, že mi něco koupil.
Ne, nebyl to ten něžný tulipán. Ten jsem dostala jako pozornost u Mac Donalda.

Můj milý mi koupil hrábě! Krásné, červené, které jsem si už dávno chtěla pořídit. A hned s nimi vyhrabal starou trávu skoro na celé zahradě.

No není to lepší než kytka, co hned zvadne? :-)


6 komentářů:

  1. Čau, čau, ako žiješ, chýbajú príspevky na zdvihnutie nálady, na také Hi Hi, HA HA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás samé změny, ale naštěstí jen k lepšímu. Postupně povykládám.

      Vymazat
  2. Já jsem mamce koupila pár drobností a kytičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost udělá každý dárek, tím jsem si jistá! 😀

      Vymazat
  3. Až pokvetou hrábě - říká se, a třeba pokvetou:-)))
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle rčení jsem nikdy neslyšela. Fakt! Ale ty moje jsou krásné i bez květů. 😀

      Vymazat