čtvrtek 26. května 2016

Smím se pochlubit?

Poslední dny se mi docela daří a jsem spokojená, že jen vrním.

Protože druhorozená má termín porodu přesně za týden, měla bych už finišovat s výrobou deky pro miminko. Měla jsem sice nakoupené látky, ale na poslední chvíli jsem dostala nápad, že by deka mohla vypadat úplně jinak. V Prostějově je krámek s úžasným výběrem látek. Tak úžasným a s tak báječnou prodavačkou (taky babičkou, zhruba v mých letech) že jsem se odtamtud nemohla odtrhnout. Odešla jsem s takovým množstvím vzorů, že teď to musím nakombinovat nějak zase úplně jinak.





Poté jsem zašla do obchodu pro cyklisty, že si koupím aspoň nové pedály na kolo. Minulý týden jsem se informovala na ceny v jiné cykloprodejně a z těch cen se mi udělalo skoro špatně. Za látky jsem utratila majlant, tak teď koupím aspoň ty pedály, protože ty moje jsou oba prasklé.
Cena- skoro o polovinu nižší mě příjemně překvapila a tak jsem se hned  zeptala, v jaké cenové kategorii se u nich pohybují pohodlné sedla. A cena byla opět polovíční! To nešlo odolat.
 A tady je- mé nové sedlo, zvané GAUČ.


To bude posezení, úplně se těším!

Taky jsem si dokoupila poslední bylinky,které chci letos pěstovat.
Mimo trvalek z minulých let - pažitky, libečku a tymiánu, mám teda ještě rozmarýn, bazalku, kadeřavou petrželku, mátu a meduňku.

A v květinářství, odkud mám ty poslední kusy měli naprosto úžasnou věc. U nás se několikrát denně přenáší dva šálky s kávou, nebo čajem. K televizi, do jídelny, na terasu. A občas něco ukápne na podlahu. No a teď mám na to konečně "přenosku". Natřená ošklivou hnědou barvou stála polovinu toho, co s bílou lazurou. Naplánovala jsem si složité úpravy, ale nakonec jsem maximálně spokojená s lehkým přebroušením. Už nic víc dělat nebudu a nechám ji takhle.




A dnes mi ještě přišel balíček od Inky z blogu Tvořím, tvoříš tvoříme. ( http://inkafej.blogspot.cz/ ), moje výhra z GIVEAWAY.

Plná krabice kouzelných drobností, které potěší ženskou duši.





k tomu navíc trojhranné pastelky pro vnoučata


a s nevšedně pojatým průvodním listem.



A na závěr jsem objevila v Albertu v kategorii zlevněných zdechláků nádhernou kapradinu za pouhých 29,-

Konečně něco, co nám zútulní nevyužitý roh v kuchyni.
Tak snad tam přežije.



Ještě dnes vyperu veškerý nový textil, abych mohla o víkendu šít.
 Zítra k nám na dva dny přijede Nikča, tak si hned může vyzkoušet nové pastelky.
Díky Inko!!!



2 komentáře:

  1. Marcelko, všechno je k chlubení :-), proč ne? Ta přenoska mě uchvátila. Pěkný kousek. Měj se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přenoska je super, jsem z ní taky nadšená. Ty postranní ozdobné díly jsou plechové, to jsem vůbec netušila, dokud jsem ji nezačala brousit. Přeju krásný víkend.

      Vymazat