pondělí 21. března 2016

Proč se kuchař nemusí bát?

U nás doma se nemusí bát nikdo, kdo začne vařit.
V okamžiku,kdy otevře zásuvku s příbory, se vedle něj zhmotní dva bodyguardi, kteří pozorně sledují každý pohyb.

Pokud by se někdo chtěl přiblížit, je to pak "tělo na tělo", protože ochranka se ke kuchaři těsně přimkne, aby ji nikdo nemohl odstrčit.

Někdy se stane, že je ostraha mimo dohled, ale mimo doslech není nikdy! Pak stačí kouzelný zvuk ( který vzniká pohybem nože na ocílce) a oba strážní jsou schopni  vysadit dveře z pantů a navzájem se pošlapat, jen aby byli co nejrychleji na svém místě- po boku kuchaře.

 Proto se u nás kuchař nikdy nemusí bát...



P.S.  A žádná rasová diskriminace , u nás svorně hlídají bílý i černý!


4 komentáře:

  1. Marci,to mi něco připomíná!!taky mám 2 strážce v kuchyni-a jsou mi furt za zadkem,obě dvě-rezavý holky-voříšci...
    Přeju pěkný den!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasný, že kdo má doma psa,nebo víc psů, probíhá to podobně jako u nás.

      Vymazat
  2. Krasavci vzdy na strazi. Ked pride navsteva, nezjedia ju?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak, jsou to mazlíci a gaučáci. Všechny návštěvy považují za svoje a se vší vervou každého vítají. Snaží se vyskočít, olíznout obličej a chvíli trvá, než se uklidní.Nikdy jsem nezažila, že by na člověka zavrčeli.

      Vymazat