pondělí 7. prosince 2015

Víte, jaké je tajemství letního odpoledne?

V ostatních domácnostech se peče, gruntuje, pulíruje do vysokého lesku, nakupují, nebo se vyrábějí  DIY dekorace a zdobí se domy a byty. A co dělám já? Já si čtu!

Sehnala jsem totiž v knihovně úplně všechny knížky, které jsem si v poslední době poznačila, že by mohly být zajímavé.

Jednu za všechny-Tajemství letního odpoledne.



Zvláštní kniha. Hned na začátku jsem dokonale propadla popisu léta a naprosto zapomněla, že za okny je advent. Pak se děj posunul  o několik desítek let dopředu a pak zase minulost ještě o generaci dřív než na začátku.
 Chvílmi mi děj připadal zbytečně zdlouhavý, ale odtrhnout se od knihy bylo skoro nemožné. Hádala  jsem, jak příběh dopadne, ale pokaždé se děj otočil úplně jinak, než jsem očekávala. Charakteristika hlavní postavy vůbec neladila s tím, co odhalovala minulost.
Už ani nepamatuju,kdy naposledy mě děj knihy tak moc překvapil na posledních dvou stránkách, pokud vůbec někdy.
 Dočetla jsem a hlasitě si oddychla.
Všechno do sebe konečně zapadlo jak ozubená kolečka.

A o co v knize šlo?
 To je právě to tajemství!

 Doporučuju k přečtení.

P.S. Pokud by jste rádi autorský diář, doporučuju se zůčastnit zde-
http://atelier-ronica.blogspot.cz/2015/12/giveaway-autorsky-diar-karticky-na-darky.html



6 komentářů:

  1. Marcelko, četla jsem ji v létě, bylo to opravdu strhující, nemohla jsem knihu dát z ruky. A nechci se chlubit :o), ale přišla jsem na to, jak se vše odehrálo ještě před závěrem. Z toho jsem byla fakt nadšená.
    A že si před svátky čteš ? Nu a stane se snad něco ? Nestane, stejně si vše připravíš na Štědrý den jak budeš potřebovat. Tak vzhůru k četbám, také mám rozečteno.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. To mě těší, že mě někdo chápe! :-)
    Pamatuju, že v dětství nebyly vánoce, kdy bych nedostala několik knih.A jak jsem byla ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelka nezvykneš prečítať koniec už na začiatku? Ja sem tam áno. (Vlastne vždy :-(). Nemám rada napínavé filmy, ani knižky, ani prekvapenia, ani len tenis si nepozriem, lebo dopredu neviem kto vyhrá. Ráno som si povedala že by Marcelka mohla napísať niečo vtipné. Také hnusné depresívne počasie je vonku.

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, to teda NIKDY!!!! :-) To bych se připravila o napětí. A takovou detektivku by mě pak už ani nebavilo číst.
    U nás je počasí na pohled podzimní a teplotně jako v předjaří.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jak to sleduji, je nás víc co čte, místo aby gruntovala či pekla:-) Já aspoň čtu na tématickou notu...kniha Sněží, sněží. Ta tvoje vyoadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož aspoň sněží v knížce, když ne v reálu. Taky dobrý, aspoň člověk nemusí lítat s hrablem před domem. :-)

      Vymazat