úterý 22. prosince 2015

Kam s ním?

Klasikova otázka nemíří k problému se slamníkem, nýbrž jsem řešila umístění vánočního stromku.

Jsem s mým milým už páté vánoce a umístění stromku se každým rokem mění.

   První rok jsme vánoce neprožili ani společně. Byla jsem v rozvodovém řízení a s Jarou jsme se pár měsíců znali- a nic víc. Dva dny před vánoci (ano, dnes je to přesně 4 roky!) jsme si začali nějaké ty techtle-mechtle, ale nebylo to nic závazného.
    Rok druhý jsem vánoce strávila ještě v domku, který jsem kupovala s bývalým manželem,  rozvedená, ale už zadaná.
    Další rok jsem už bydlela v domě mého milého i se dvěma dětmi a dočasně s námi bydlel budoucí zeťák. Stromek jsme umístili do obýváku k oknu- kde trpěl teplem z radiátoru.
    O rok později ( kdy už mladí se odstěhovali na svoje do Olomouce a my byli už jen se synkem), jsem vymyslela pro stromek skvělé místo . V patře, v pokoji pro hosty se málo topí, tam vydrží dlouho.Vydržel. Nikdo ho nerušil svou přítomností, bylo tam taková zima, že jsme tam vůbec nechodili. Nadílku na Štědrý večer jsme zrychlili, jak jen to šlo a rychle pryč!

     A jak to vyřešit letos?
 Už to mám- zruším nevyužívanou jídelnu! Stejně se tam jen hromadí odložené věci na stole a jíme všichni raději v kuchyni.





Odnesu stůl a do uvolněného rohu přinesu své oblíbené křeslo.
Na něj beránka, který původně patří na sedačku do auta, ale nikomu se nechce dvakrát ročně manipulovat s těžkýma kožešinama.  Ze dvora přesunout vylepšenou komodu, původně ze světlého dřeva, aby bylo kam položit knížku, hrnek s punčem a hezký svícen. Polštář s vánočním vzorem, huňatou deku, pod nohy kobereček-aby studená dlažba neklouzala a už mají psi kde ležet!







A už máme místo pro stromek, který jsem představila už v minulém příspěvku.
Tak už jsem ho rovnou nazdobila- a  teď se už jen kocháme.
Světýlka jedině maličké, bílé, neblikavé, ozdoby čistě bílé a nebo stříbrné
 A je to!



A ještě přidám fotky rozsvíceného...



2 komentáře:

  1. Stromček je pekný, aj miesto si mu našla, ale pre zmenu miesto si zobrala psíkovi. Alebo má dovolené kreslo?

    OdpovědětVymazat
  2. Křeslo v žádném případě! Ani na koberci by ležet neměl, má svoje místečko (skoro v každé místnosti)- protože strašně pelichá. A s černého koberce máme za chvíli žíhaný... Starý dýchavičný vysavač nám víc topí, než luxuje a dlouho se rozmýšlí, jestli se má vůbec pustit do takového velkého sousta, jako je usušená moucha, co vypadla z radiátoru... No co, Ježíšek přinese vysavač nový, ale až v povánočních slevách. Do té doby musím psa z koberce vyhánět. Nechala jsem ho tam ležet jen na focení-je pěkně kontrastní. Kdežto černá Conny se na něm úplně ztrácí a už jsem ji několikrát málem zašlápla.

    OdpovědětVymazat