neděle 16. srpna 2015

Berle nebo bedle?

Berle, hole, hůlky, špacírky, francouzské hole, fofrklacky, nordic-walking, trekové hole atd...
Všechno to spadá do kategorie pomocníků při chůzi.
 Moje holky, když byly malé, říkávaly všemu hromadně- bedle.
 Pořád jsem je opravovala a vysvětlovala rozdíl, mezi berlou a bedlou. Marně, pořád teta Liba chodila s bedlema.
   Letos jsem si koupila trekové hole, díky kterým jsem schopná absolvovat takové trasy, na které bych si bez nich netroufla ani náhodou.
  Holky jsou už velký a správně používají výraz -berle-.

 A moje hole jsou značky BEDLA.

Kdo se v tom teď má vyznat?





2 komentáře:

  1. Tak, Marcelko, a teď jsem právě dočetla celý tvůj blog. To bylo počteníčko! Řeknu ti, klobouk dolů - ty jsi spisovatelka! Moc mě to u tebe bavilo. Už se těším na další pokračování.
    A na tvoji otázku berle nebo bedle, vždyť je to fuk. Hlavně ať slouží!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se nebrat život smrtnelně vážně. Stejně z něj nevyváznem živí... :-)
      A děkuji za pochvalu, snažím se! :-)

      Vymazat