středa 15. července 2015

Jaká být v padesáti?






Hned co začal rok 2015 jsem začala rekapitulovat svůj život a promýšlet budoucnost.

Přece jen, mám letos padesát (to číslo mě děsilo) a měla bych se začít chovat....no, řekněme trochu rozumněji a dospěleji.





Zklidnit se a zpomalit- což s pajdavýma nohama nebude vůbec problém.





Přestat konečně infantilně pojmenovávat předměty a domácí spotřebiče.
    - no, tak ještě pračku s obrovským bubnem jsem pokřtila Obryně Stáňa  a už dost!
      A okurek na záhonku-tomu říkám Jarek. A tím končím, určitě!




Přestanu se bláznivě radovat z prvního dozrálého rajčete, říkat mu důvěrně Pepo a nutit své děti, aby ho chodili zdravit a zdvořile mu vykat
    -  ale můžu já za to, že jsou zvyklé a samy od sebe za ním chodí a říkají:"Dobrý den pane Josefe."?




Nechám si narůst delší vlasy a udržovat nějaký decentní účes. Nemůžu přece v padesáti nosit ježka!
  - tohle jsem dodržela, ale protože mi vlasy dorůstají na krk,strašně mě lehtají a potím se o to víc, tak nosím na zátylku miniaturní culíček, se kterým vypadám opravdu jak blbec.






Naučím se šít a ušiju si několik solidních halenek a blůziček.
     - zatím jsem ušila tři sovy pro vnoučata, deku pro vnučku a plánuju šití šatiček na panenku andělku.






Protože jsem doma, rozvrhnu si domácí práce a každý den si určím čas,který věnuju úklidu.
   - duše by chtěla, ale tělo je slabé! Dost času strávím na noťasu a pak v poslední hodině před návratem mého milého z práce kmitám jak motorová myš.






Budu pravidelně okopávat a plet záhonky, podle potřeby přesazovat a přihnojovat kytky.
  - pleju, až není původní porost vidět a na přesazování se chystám. Určitě tento týden!





Budu se víc starat o svou pleť-přiměřeně věku.
   -  to jediné jakž-takž dodržuju, ale to jen proto, že mi v okamžiku překročení  padesátého roku začaly bujet velké uhry.






Budu pravidelně cvičit a vůbec-starat se o své tělo.
   -sice chodím s trekovýma holema, ale to jen proto, že bez nich bych skoro nic neušla. Ale jinak se o své tělo starám-hlavně o žaludek. Za chvíli jdu upéct celý plech žloutkových řezů podle receptu z TV Nova.






A pak rychle uklidit kuchyň, než příjde můj milý z práce!


2 komentáře:

  1. Ja som si ani nevšimla že mám 50, pred kamoškami som zatajila, doma lehce oslavila a joj, už mám o 5 rokov viac. K 50 veľa veľa zdravia. hoci, je možne že budeš mať 50 až v prosinci? tak som prvý anonymný gratulant.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne ne,ačkoliv oslav bylo několik, to konkrétní datum, kdy jsem se překulila do druhé padesátky bylo 16 dubna. Ale i tak děkuji za gratulaci! :-)

    OdpovědětVymazat