úterý 2. června 2015

Stádo slonů a malinká holčička- půjde to dohromady?

Snad jo, když to budou bílí sloni na růžovém podkladu...

  Původně jsem měla deku pro novou vnučku vymyšlenou trošku jinak. Hlavní roli měly hrát puntíky a proužky v bílé a sladce růžové. Jenže pak jsem v obchodě objevila látku se slony a bylo rozhodnuto (mému milému -pyšnému dědečkovi-  totiž už už dětství přezdívají Slon a mé dcery ho tak někdy i oslovují) 
 Takže z jedné strany sloní stádo (přesně 96 kusů!) a z druhé strany bílá deka. A aby vrstvy držely u sebe, vyrobila jsem aplikaci ve tvaru stylizovaného kočárku, dozdobeného kouskem krajky a prošila jsem obě vrstvy. Kolečka a držadlo kočárku je ručně vyšité růžovou moulinkou ve třech řadách. Po okrajích prošito ještě podél sloního zástupu.







  A co ještě přidat? Nejlíp hračku, něco měkce mazlivého. Péťa, když byl maličký, měl v postýlce háčkovaného zajíčka- kterému se podle jeho nejčastější funkce říkalo Zajda Pobliťák. Ano- Peťulka byl hodně blinkavé miminko. 
  Háčkovat neumím, takže musí stačit kupovaná zaječice. O jménu pak rozhodne obdarovaná slečna sama.




4 komentáře:

  1. Deka je moc pěkná, sloni jsou něžní a kočárek se ti povedl. Pěkný dárek

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! :-) Julinka neříkala nic, jenom vypustila z pusinky trošku mlíka a pak ještě bílou bublinu, ale mamince se líbilo obojí.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcel, deka je moc hezká! A obdivuji aplikaci kočárku, ten se Ti vážně povedl :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji! Ale obšitý je ručně, se strojem mi to ňák nešlo...

    OdpovědětVymazat