pondělí 23. května 2016

"Copak jste ji naučili tentokrát?"

- ptala se rezignovaně Kristýna, když jsme jí vraceli malou Nikču.
"Bude zase ve školce ostuda?"

No...jak se to vezme.

Vzala jsem malou do obchodu  k našim místním asiatům. Mají v nabídce zboží nečekané množství dětských doplňků a protože venku pořád fouká, chtěla jsem koupit nějakou slušivou pokrývku hlavy..

Mrňavá parádnice neváhala a jako první sáhla po slamáku, který nahoře zdobily kravské uši a rohy- a nechtěla se ho vzdát. Ale babi byla neoblomná. "Venku fouká a musíš mít zakrytý ouška, nebo budeš zase nemocná!"
 Nikča tedy s fňukáním vrátila klobouk a pak se dlouze a zodpovědně věnovala výběru správné kombinace růžových odstínů na šátku.






  Po návratu domů jsme v první řadě museli nafotit šáteček a poslat mamince na schválení a teprve pak jsem se mohla jít převléknout do domácího.

Nikča přišla do ložnice za mnou a vážně se mě zeptala: "Co to děláš?"
"Převlíkám se."
"A proč? Ty ses počurala?"
Tohle nařčení jsem odmítla, ale zřejmě nějaká pochybnost zůstala.
Později přišel můj milý z práce a já se svěřila, z čeho jsem byla obviněná. Hned si to šel ověřit.
 "Niki, babička se opravdu počůrala?"
 "ANO!"

A protože se dědeček smál, Nikolka okamžitě větu zhudebnila, začala poskakovat, prozpěvovat si a přidala i druhou sloku.
A nám až do večera znělo v uších- "Babička se počůrala, dědeček se pokakal!"

Tak jen doufám, že si to malá brepta nebude zpívat ve školce, nebo si tam o nás pomyslí, že by nám tak malé dítě neměli svěřovat, když máme dost problémů sami se sebou.

P.S. Raději jsem Kristýně neříkala, co jsme chtěli Nikču naučit a proč jsem si to na poslední chvíli rozmyslela. Tohle povídání si nechám na zítra.





Žádné komentáře:

Okomentovat